ליציי רמב"ם מדעי

רמב"ם - ליציי למדעים ולאמנויות בכפר חסידים - אחד מהפרויקטים של הליציי הישראלי ברשותו של ד"ר בוריס שטיבלמן (כיתות ז'-י''ב).

מטרתו של פרויקט ליציי רמב"ם בכפר חסידים הוא לאפשר לתלמידים לגלות ולממש את מלוא הפוטנציאל שלהם. לשם כך הפרויקט מספק את כל התנאים: צוות מורים ומחנכים מקצועיים ומנוסים, רכזים ומדריכים דוברי רוסית, גישה חדשנית לשיפור המוטיבציה הלימודית וגישות חדשות לפיתוח והעצמה של התלמידים.

ד"ר בוריס שטיבלמן וצוות העובדים של הליציי הישראלי מקיימים מערך פעילויות שמטרתן לשפר את כישורי ההסתגלות של התלמידים בבית הספר ובחברה בכלל, לתמוך ולפתח הבנה הדדית ויחסי אמון בין בית הספר להורים, ובנוסף לסייע להורים להבין יותר טוב את הדרישות של מערכת החינוך הישראלית.

תלמידי הליציי הם תלמידים בכיתות ז'-י"ב מכל רחבי הארץ, רובם ממשפחות העולים שמייצגות את כל הקשת, את כל הפסיפס של החברה הישראלית. עולים חדשים ובני עולים; דתיים וחילוניים; ממשפחות אמידות ומשפחות משכבה סוציו-אקונומית נמוכה; תלמידים מצטיינים ואלה שרק מתחילים את דרכם לחינוך האיכותי; בנים ובנות.

תלמיד של ליציי רמב"ם בכפר חסידים הוא תלמיד עם מוטיבציה לימודית גבוהה ומוכנות לעמוד בדרישות הגבוהות הן הלימודיות והן החינוכיות, רצון להשתתף בפעילות החברתית וההתנדבותית של הכפר.

לרשות המשפחות הצוות המקצועי של הליציי הישראלי גם בשלב מבחני כניסה לפרויקט וגם במשך שנות הלימוד בפרויקט. הרכזים והפסיכולוג דוברי רוסית, היועצים ועובדי המוקד הטלפונים של הפרויקט תמיד מוכנים לעזור.

אנשי קשר:

המוקד הטלפוני של הליציי הישראלי    058-599-54-53

ד"ר בוריס שטיבלמן – מנכ"ל הפרויקט הליציי הישראלי, חבר הנהלה של השדולה הפרלמנטארית לקידום החינוך בארץ   052-2644778

גב' לריסה פלוטינסקי – רכזת הפרוייקט, מורה לאנגלית ומחנכת כיתה בתיכון כפר חסידים

054-6442629

גב' אינה שניידר – אחראית קליטת עולים חדשים , 054-7397532, 054-7934600