דבר מנהל הפנימיה

כל מה שילד צריך הוא מבוגר אחד שיאמין בו

שלמה קרליבך

אחד המאפיינים הבולטים והמרשימים בפנימייה, אשר ישים לב אליו כל חניך והורה שמגיעים אלינו הוא תחושת המשפחה החמימות והנתינה האין סופית, הצוות החינוכי של כפר הנוער מעניק ומצייד את החניכים הבאים בשערנו בכלים משמעותיים להצלחה בחייהם.
משימתנו העיקרית הינה להוות חינוך משלים ולספק את צרכיהם הרגשיים והקיומיים. ולהצמיח בוגר הממצה את יכולותיו, וחי חיים משפחה מיטיבים אשר תורמים ומובילים בחברה הישראלית.
בפנימייה קיים מרכז לימודי חדשני בשעות אחר הצהריים אשר כל יעודו הוא מתן מענה לימודי בשעות אחר הצהריים. מרכז זה פועל לטובת חיזוק השפה, הכנת שיעורי בית ותגבורים לקראת מבחנים. המרכז פועל שלושה ימים בשבוע ומופעל על ידי צוות מורים מקצועי ומנוסה.
מערך החוגים והפנאי אשר כולל הפעלות אחר צהריים מגוונות ומרובות מפתח את כישורי החניכים ותחביביהם על פי תחומי עניין רבים כגון ספורט, מוזיקה ואומנות עוד…
דואגים אנו שדלת הפנימייה תהייה פתוחה בפני הבוגרים בכל עניין באשר הוא גם לאחר סיום התחנכותם , ואנו עושים את מירב המאמצים על מנת לייעץ לעזור ולסייע בשוק העבודה הלימודים הגבוהים וחיי המשפחה.
משתדלים אנו להשריש ולהעניק לחניכים ערכי הציונות ואהבת הארץ, את ערכי הנתינה והעזרה לזולת, את ערכי כבוד האדם את ערכי מורשת העם היהודי ואת השייכות ללאום ולמדינה. אבני יסוד אלו יצעידו את החניכים להצלחה בתחומי חייהם השונים להתנדבות ונתינה איכותית ומשמעותית בשירות הצבאי ומחוצה לו בהמשך חייכם.
צוות הפנימייה הינו מגוון ורב תרבותי אשר כולל בתוכו אנשי חינוך וטיפול רבים בעל מסירות גבוהה לחניכים 24/7 לאורך כל שנת הלימודים ומעבר לכך. בצוות שלנו ניתן לראות מחנכים, מדריכים, מורים, עובדים סוציאלים, אימהות בית, בנות שירות ומורות חילות מבצעים את עבודתם במסירות ומקצועיות לקידום החניכים.
מצפה לראותכם בשערינו בימים הפתוחים, ובפתיחת שנת הלימודים הקרובה.
בברכת דרך צלחה,
גבי רביבו
מנהל קבילת רמב"ם